Kontynuując proponowanie rozwiązań mobilności dostępnych dla każdego w najbliższych latach oraz wychodząc naprzeciw problemom związanym z ograniczeniem efektu cieplarnianego i wzrastającym niedoborem paliw kopalnych, Peugeot uczynił zmniejszenie zużycia paliwa i emisji CO2 kluczowym zagadnieniem swojej polityki produkcyjnej.
Technologia HYbrid4 jest jednym z zadań, w które zaangażowała się grupa Peugeot, za główny cel stawiając sobie połączenie pojęcia "ochrony środowiska" z pojęciem "przyjemności prowadzenia pojazdu". Napęd hybrydowy łączy w sobie silniki cieplne i elektryczne. Peugeot opiera się na uznanej wiedzy Grupy PSA Peugeot Citroën w dziedzinie silników Diesla z technologiami HDi FAP. Jednostki takie są termodynamicznie bardziej wydajne niż silniki benzynowe, przy jednoczesnym zużyciu paliwa mniejszym o 30% dla takiej samej pojemności skokowej. W poszukiwaniu lepszej wydajności przy jak najmniejszym możliwym zużyciu paliwa (oszczędzanie źródeł energii) i bardzo umiarkowanej emisji CO2 (powstrzymanie efektu cieplarnianego), wybór silnika HDi FAP narzucił się szybko jako najskuteczniejsze rozwiązanie techniczne, możliwe do osiągnięcia w krótkim czasie, zdolne odpowiedzieć na oczekiwania europejskiej klienteli.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot i jego HYbrid4