W 2009 r. globalna sprzedaż produktów marki Peugeot zmniejszyła się o 3,3%, do 1 842 000 sztuk, przy ogólnym spadku na rynku motoryzacyjnym o 3,5%. Udział w rynku utrzymał się na poziomie 3%.
Dynamika wzrostu była mocniej zauważalna w drugiej połowie roku, gdy sprzedaż globalna wzrosła do 905 000 szt. (w porównaniu do 825 000 egzemplarzy w II poł, poprzedniego roku). Głównym motorem sprzedaży były nowe modele 206+, 308 CC, 3008 oraz 5008. W Europie poprawa wyników handlowych w drugiej połowie roku była wyraźna, a udział w rynku zwiększył się z 7,1% w pierwszych 6 miesiącach, do 7,3%. Pozwoliło to marce Peugeot uzyskać najlepsze rezultaty dla IV kw. w ostatnich sześciu latach, z udziałem w rynku na poziomie 7,6%.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot podliczył rok