PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Peugeot podliczył rok

Autor: PSA, wnp.pl (AG)
14-01-2010 13:06

W 2009 r. globalna sprzedaż produktów marki Peugeot zmniejszyła się o 3,3%, do 1 842 000 sztuk, przy ogólnym spadku na rynku motoryzacyjnym o 3,5%. Udział w rynku utrzymał się na poziomie 3%.

Dynamika wzrostu była mocniej zauważalna w drugiej połowie roku, gdy sprzedaż globalna wzrosła do 905 000 szt. (w porównaniu do 825 000 egzemplarzy w II poł, poprzedniego roku). Głównym motorem sprzedaży były nowe modele 206+, 308 CC, 3008 oraz 5008. W Europie poprawa wyników handlowych w drugiej połowie roku była wyraźna, a udział w rynku zwiększył się z 7,1% w pierwszych 6 miesiącach, do 7,3%. Pozwoliło to marce Peugeot uzyskać najlepsze rezultaty dla IV kw. w ostatnich sześciu latach, z udziałem w rynku na poziomie 7,6%.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 734 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP