Peugeot podliczył rok

Peugeot podliczył rok
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2009 r. globalna sprzedaż produktów marki Peugeot zmniejszyła się o 3,3%, do 1 842 000 sztuk, przy ogólnym spadku na rynku motoryzacyjnym o 3,5%. Udział w rynku utrzymał się na poziomie 3%.

Dynamika wzrostu była mocniej zauważalna w drugiej połowie roku, gdy sprzedaż globalna wzrosła do 905 000 szt. (w porównaniu do 825 000 egzemplarzy w II poł, poprzedniego roku). Głównym motorem sprzedaży były nowe modele 206+, 308 CC, 3008 oraz 5008. W Europie poprawa wyników handlowych w drugiej połowie roku była wyraźna, a udział w rynku zwiększył się z 7,1% w pierwszych 6 miesiącach, do 7,3%. Pozwoliło to marce Peugeot uzyskać najlepsze rezultaty dla IV kw. w ostatnich sześciu latach, z udziałem w rynku na poziomie 7,6%.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Peugeot podliczył rok

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!