W strukturze Peugeot Polska została wyodrębniona nowa dyrekcja, odpowiedzialna za sprzedaż do sieci dealerskiej. Równolegle z dyrekcją sprzedaży do firm będzie ona realizować politykę handlową marki Peugeot w Polsce.
Nowy dyrektor ma 36 lat, jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa. Z branżą motoryzacyjną związany od 1999 r. W ciągu 10 lat związany był z Fiat Auto Poland, gdzie zajmował takie stanowiska jak:
- od września 1999 r. w dziale sprzedaży specjalnej i flotowej tworzył jeden z pierwszych w Polsce systemów sprzedaży samochodów używanych Autoexpert;
- w latach 2001 - 2004 był odpowiedzialny za strefę sprzedaży samochodów przez sieć dealerską;
- w latach 2005 - 2007 jako koordynator zespołu sprzedaży zarządzał operacyjnie markami Fiat, Alfa Romeo i Lancia,
- w 2008 r. objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży samochodów osobowych Fiat Auto Poland, kierując markami Fiat, Alfa Romeo, Lancia oraz Abarth.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot Polska wzmacnia organizację sprzedaży