Po raz siódmy firma Peugeot Polska zorganizowała konkurs blacharsko-lakierniczy dla swojej sieci Autoryzowanych Serwisów. Pierwsza edycja konkursu, zorganizowana w 2003 roku, dotyczyła tylko lakiernictwa, ale forma tej rywalizacji szybko ewoluowała. Zmiana ta wynikała z faktu, iż na jakość napraw powypadkowych składa się wspólna praca blacharza i lakiernika, jak również to, że głównym celem konkursów powinien być stały wzrost poziomu wiedzy teoretycznej i praktycznej pracowników, wyposażenia serwisów, a w efekcie - jakości napraw.
Zawody podzielono na trzy kategorie: najlepszy serwis blacharsko-lakierniczy, najlepszy blacharz oraz najlepszy lakiernik. Pierwsza część konkursu (kategoria: najlepszy serwis) polegała na ocenie wiedzy teoretycznej i praktycznej blacharzy i lakierników, oraz organizacji i wyposażenia każdego audytowanego serwisu. Oceniono 66 blacharzy i 70 lakierników podczas 9 sesji blacharskich, przeprowadzono 52 audyty sprawdzające wyposażenie i organizację, niezbędne do wykonania napraw zgodnie z technologią producenta (co jest warunkiem autoryzacji serwisu) oraz wyposażenie ponadstandardowe, przy czym punktacji konkursowej podlegało tylko to ostatnie. Na wynik końcowy złożyła się suma punktów z audytów oraz średnia wyników osiągniętych przez lakierników i blacharzy z poszczególnych serwisów.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.