Rynek samochodów flotowych jest dla każdej marki sprawą priorytetową, a jego znaczenie z roku na rok jest coraz większe. Klienci flotowi stanowią obecnie ponad 50% wszystkich nabywców samochodów. Podążając za tym trendem Peugeot dostosował swoją organizację handlową, tworząc pod koniec ub. roku, zarówno w centrali, jak i w filiach w Europie, dyrekcje sprzedaży B2B, by sprostać specyficznym potrzebom klientów korporacyjnych.
W ramach nowej strategii sprzedaży do firm został przygotowany Peugeot Professional Tour 2010 - cykl 18 spotkań, które odbędą się od połowy września do listopada br. Propozycja ta skierowana jest do klientów flotowych - zarówno małych, jak i średnich przedsiębiorstw. Spotkania odbędą się na terenie parkingów hal Makro w 16 największych miastach Polski.
W specjalnie stworzonych w tym celu "miasteczkach” zaprezentowana zostanie cała gama samochodów osobowych i użytkowych Peugeot wraz ze specjalistycznymi zabudowami i adaptacjami.
Na miejscu będą handlowcy flotowi, przedstawiciele Banku PSA Finance, instruktorzy z Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara oraz adaptatorzy zabudowujący auta Peugeot.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot rusza w "Professional Tour"