PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Peugeot zmienia logo

Autor: Peugeot, wnp.pl (AG)
08-01-2010 16:46
Peugeot zmienia logo

Aby opisać i zilustrować nowe oblicze marki, firma Peugeot stworzyła nowy, międzynarodowy podpis, który wszędzie na świecie będzie taki sam. Podpis ten zostanie użyty we wszystkich działaniach marketingowych i reklamowych marki.

Peugeot szczyci się faktem, że w genach ma zapisaną dwutorowość, łącząc na przełomie lat :
- drewno i stal by stworzyć swe pierwsze młynki do pieprzu,
- nadwozie typu sedan z silnikiem Diesla, by przyśpieszyć postęp,
- nadwozie typu coupe z kabrioletem, by utworzyć segment samochodów coupe-cabrio,
- nadwozie typu sedan z SUV-em, by wprowadzić na rynek model 3008,
- silnik Diesla z elektrycznym, by zostać pionierem wysokoprężnej technologii hybrydowej,
- nadwozie typu sedan ze skuterem, by stworzyć pojazd BB1.

Lew, który kojarzony jest z firmą Peugeot od 1858 roku, zmienia się. Stworzony przez projektantów firmy, współczesny Lew na osłonie chłodnicy:

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 327 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP