Fiat 500, popisowy produkt tyskiej fabryki Fiata, kontynuuje swoje prezentacje, i po raz kolejny robi to w spektakularny sposób.
Z dwóch billboardów o powierzchni 288 m2 każdy, Fiat 500 zaprasza przechodniów do wysłania SMS'a. W ten sposób przez wyświetlacz o długości 20 m przewijają się myśli i pozdrowienia, które są pokazywane również na stronie internetowej pięćsetki za pomocą systemu RSS-feed.
Przedsięwzięcie stanowi część strategii marketingowej, która od fazy poprzedzającej premierę miała zgromadzić miłośników z całego świata pod szyldem "500, auto dla ludzi, stworzone przez ludzi". W projekcie wzięło udział 3 mln osób, prezentujących swoje pomysły w obrębie platformy sieciowej http://www.500wantsyou.com/.
Fiat 500 znalazł się już zresztą raz w centrum uwagi niemieckiej stolicy. 28 stycznia odbyła się w Berlinie ceremonia wręczenia prestiżowej nagrody "Car of the Year 2008" przyznanej właśnie fiacikowi z Tychów. Z tej okazji w stolicy Niemiec miała miejsce inicjatywa, która po raz pierwszy pozwoliła producentowi aut na wykorzystanie sieci metra. W styczniu po torach metra jeździł wagon-platforma, na której ustawiono dwa Fiaty 500. W ten sposób pasażerowie metra oczekujący na każdej ze 170 stacji mieli możliwość oglądania nowej pięćsetki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Pięćsetka "przemawia" w Berlinie