W listopadzie 2010 r. Poczta Polska SA ogłosiła przetarg nieograniczony na dostarczenie samochodów na potrzeby floty pocztowej w formie leasingu. Przetarg zakończył się w dwóch pierwszych częściach zwycięstwem firmy Post-Tel. W ramach tego kontraktu Post-Tel zakupi 1 360 samochodów marki Citroën.
Zakup 549 Citroënów Berlingo VAN i 811 Citroënów Jumper jest już realizowany - pierwsze samochody już pracują dla Poczty Polskiej. W ramach realizacji zamówienia Citroën musi spełnić wymagania dotyczące dostawy samochodów (do 11 centrów Poczty Polskiej w całej Polsce); produkty są dopasowane do oczekiwań i wyróżniają się korzystnymi warunkami zakupu. Dostawa samochodów jest rozłożona na 2 lata. W pierwszym półroczu br. Citroën Polska dostarczy do Poczty Polskiej 1 066 samochodów, w 2012 r. - zgodnie z wymogami przetargowymi - 294.
Citroëny Berlingo VAN wyposażone są w wysokoprężne silniki 1.6 HDi (75 KM), a Jumpery w wersji furgon L2H2 i L3H2 posiadają jednostki 2.2 HDi (100 KM). Część z zakupionych samochodów zostanie zaadaptowana na pojazdy przeznaczone do przewozu wartości pieniężnych.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Poczta kupuje 1 360 citroenów