Podwójne "Superbrand" dla Mercedesa

Podwójne "Superbrand" dla Mercedesa
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W konkursie Superbrands 2011, Mercedes-Benz otrzymał dwa tytuły: "Superbrand" i "Business Superbrand". Nagrodę odebrał prezes Mercedes-Benz Polska, Jan Madeja. Firma zdobyła tytuł po raz trzeci.

Ideą konkursu Superbrands jest wyłanianie najmocniejszych marek i szerzenie wiedzy o brandingu. Konkurs narodził się w Wlk.Brytanii w 1994 r., w Polsce pierwsza edycja odbyła się dwa lata później. Organizatorzy chcą dotrzeć do osób zajmujących się marketingiem, ale również do studentów i konsumentów z wiedzą o znaczeniu marki dla sukcesu firmy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Podwójne "Superbrand" dla Mercedesa

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!