JLR Polska - generalny importer samochodów Jaguar i Land Rover na Polskę - w 2011 odnotował znaczące wzrosty sprzedaży jak na reprezentowany segment rynku. W przypadku marki Jaguar nastąpił wzrost o 9,5%, natomiast sprzedaż samochodów Land Rover była o 9,7% wyższa w porównaniu do poprzedniego roku.
- Po wyraźnym w branży spadku sprzedaży wynikającym z sytuacji rynkowej i sygnałów kryzysowych, odnotowaliśmy w ostatnich latach znaczące wzrosty. mówi Dariusz Wawrzynów, dyrektor handlowy JLR Polska Sp. z o.o.
W przypadku marki Land Rover największą popularnością cieszył się Land Rover Freelander 2. W 2011 roku firma sprzedała w Polsce 215 egzemplarzy tego modelu. Nowy Range Rover Evoque wprowadzony do sprzedaży w połowie roku znalazł w Polsce 171 nabywców.
Nowy Jaguar XJ - flagowa limuzyna marki wprowadzona do sprzedaży w 2010 r. - znalazł 42 nabywców, o 40% więcej niż rok wcześniej. Relatywnie sporym uznaniem cieszy się Jaguar XF, którego sprzedaż wyniosła 99 egz. Model po faceliftingu został zaprezentowany w połowie 2011 r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polacy kupili więcej aut Jaguara i Land Rovera