Po raz pierwszy w historii Polacy kupili w jednym roku ponad 5 000 nowych samochodów jednej marki premium. Mercedes-Benz z wynikiem 5 019 sprzedanych egzemplarzy osiągnął w stosunku do 2008 r. wzrost o 16%. Marka ze Stuttgartu była także najpopularniejszą spośród konkurencyjnych marek w grudniu, kiedy to do klientów trafiło 560 samochodów.
- Bardzo się cieszę, że już tylu Polaków może jeździć nowym Mercedesem. Pięć tysięcy samochodów było do tej pory wynikiem nieosiągalnym dla marki premium. Dla co raz większej liczby Polaków Mercedes oznacza jednak już nie tylko prestiż, ale także bezpieczeństwo, komfort i stabilność. Na sukces Mercedesa złożyły się zarówno wyniki sprzedaży do klientów indywidualnych, jak i do firm, w tym rekordowe kontrakty na 100 Klas C do firmy OBI i 50 do Europcar w ramach programu Mercedes-Benz BusinessCars. Nasz wynik jest tym cenniejszy, że osiągnęliśmy go tylko dzięki sprzedaży aut fabrycznie nowych, a nie takich, które były już odnotowane w statystykach sprzedaży w innych krajach. Dodatkowo niemal wszystkie samochody pozostały w Polsce - mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polacy kupują więcej mercedesów