PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Polacy nie wierzą etykietom na oponach

Autor: wnp.pl (AG)
24-11-2014 19:14

Większość Polaków wiedzę nt. opon zimowych czerpie z publikacji ukazujących się w prasie lub internecie, a niecałe 30% korzysta z informacji zawartych na obowiązkowych etykietach naklejanych przez producentów na nowe opony. Tak wskazują badania przeprowadzone przez serwis Allegro.

Obowiązkowe etykiety zawierające podstawowe informacje o konkretnej oponie zostały wprowadzone przez Unię Europejską 1 listopada 2012 r. Od tego dnia każdy producent jest zobowiązany umieszczać na każdej wytworzonej oponie specjalną naklejkę, która informuje o trzech parametrach: efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i poziomie hałasu generowanego podczas jazdy.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 674 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 144 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP