W historii konkursu "Importer of the Year" - prowadzonego od 4 lat przez koncern Skoda Auto, żaden z importerów nie został jeszcze wyróżniony trzykrotnie. A to właśnie udało się firmie Skoda Auto Polska SA w kategorii "Marketing". Strategia marketingowa obrana przez polskiego importera została doceniona i wyróżniona także w 2005 i 2007 r.
- Kolejne wyróżnienie naszej firmy przez czeskiego producenta to prawdziwy powód do dumy. Zyskujemy w ten sposób potwierdzenie, że praca naszego zespołu nad coraz lepszą strategią marketingową przynosi sukcesy. Na miejsce w pierwszej trójce najlepszych zapracowaliśmy dzięki dobrze obranemu kierunkowi rozwoju i efektywności wielu różnych działań. O skuteczności naszej pracy niech świadczy zadowolenie Klientów - oni najlepiej wiedzą co dobre, mówi Maciej Michalik, marketing manager Skoda Auto Polska SA.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polacy wyróżnieni za realizację strategii marketingowej Skody