PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Polacy wyróżnieni za realizację strategii marketingowej Skody

Autor: Skoda, wnp.pl (AG)
07-04-2009 17:21

W historii konkursu "Importer of the Year" - prowadzonego od 4 lat przez koncern Skoda Auto, żaden z importerów nie został jeszcze wyróżniony trzykrotnie. A to właśnie udało się firmie Skoda Auto Polska SA w kategorii "Marketing". Strategia marketingowa obrana przez polskiego importera została doceniona i wyróżniona także w 2005 i 2007 r.

Jurorzy oceniający poszczególnych importerów na całym świecie biorą pod uwagę kilkanaście kryteriów. Najważniejsze z nich to m.in. efektywność działań i komunikacji marketingowej oraz skuteczność narzędzi wspierających strategię sprzedaży oraz poziom satysfakcji klientów. Bardzo ważna jest również opinia pracowników sieci dealerskiej.

- Kolejne wyróżnienie naszej firmy przez czeskiego producenta to prawdziwy powód do dumy. Zyskujemy w ten sposób potwierdzenie, że praca naszego zespołu nad coraz lepszą strategią marketingową przynosi sukcesy. Na miejsce w pierwszej trójce najlepszych zapracowaliśmy dzięki dobrze obranemu kierunkowi rozwoju i efektywności wielu różnych działań. O skuteczności naszej pracy niech świadczy zadowolenie Klientów - oni najlepiej wiedzą co dobre, mówi Maciej Michalik, marketing manager Skoda Auto Polska SA.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 568 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

784 838 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP