Koncern Renault przyznał wyróżnienia za 2008 r. najlepszym koncesjonerom pod względem jakości obsługi klienta. W Polsce dyplomy "Renault Global Quality Award" otrzymały firmy: Dzięciołowski i Euro-Car.
Wyniki mierzono przede wszystkim w oparciu o wskaźnik zadowolenia z procesu sprzedaży oraz wskaźnik zadowolenia z obsługi posprzedażnej. Informacje były zbierane podczas ankiet telefonicznych przeprowadzanych wśród klientów, a uzyskane wyniki określiły procentowy udział klientów całkowicie zadowolonych z obsługi.
W 44 koncesjach Renault Polska uzyskano wynik ponad 80% zadowolenia klientów (proces sprzedaży + proces obsługi posprzedażnej). Listę najlepszych pod względem zadowolenia klientów z zakupu nowego samochodu oraz zadowolenia klientów z jakości obsługi posprzedażnej otwierają: Dzięciołowski Sp. z o.o. z wynikiem średniej z 12 miesięcy - 92,2% i Euro-Car Sp. z o.o. - 90,6%.
W konkursie Renault Global Quality Award uczestniczą koncesjonerzy z 32 krajów - oprócz europejskich są również lokalizacje w Afryce Południowej, Algierii, Argentynie, Brazylii, Kolumbii, Maroku i Meksyku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polacy z Renault Global Quality Award 2008