PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Polak dyrektorem marketingu w regionalnej centrali Nissana

Autor: Nissan, wnp.pl (AG)
16-02-2011 17:32
Polak dyrektorem marketingu w regionalnej centrali Nissana

Pracę w Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) w Budapeszcie rozpoczął Robert Prusiński, który przejmie obowiązki dyrektora marketingu na region CEE od 1 marca 2011r.

Kolejna osoba z Polski zatrudniona w regionalnej centrali dowodzi, że polski rynek odgrywa kluczowe znaczenie. Nie dość, że ok. 70% całej sprzedaży NSCEE ma miejsce w Polsce, to Polska jest już ósmym największym rynkiem Nissan w Europie.
Robert Prusiński swoją zawodową przygodę z motoryzacją rozpoczął w firmie Peugeot Polska w Warszawie, gdzie kolejno zajmował stanowiska w dziale logistyki, dyrekcji handlowej i marketingu. W 2002 r. wyjechał do centrali paryskiej, gdzie początkowo objął pozycję szefa działu sprzedaży w sieci dealerskiej Automobiles Peugeot, a następnie zastępcy dyrektora sprzedaży flotowej dla Paryża i jego regionu. 3 lata później został powołany na stanowisko szefa handlowego Peugeot Rosja.

Aktualne wyzwanie na nowym stanowisku w Nissanie to, jak przyznaje, aktywne wsparcie sprzedaży i umocnienie wizerunku marki na 4 zróżnicowanych rynkach Europy Centralnej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 327 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP