Polski rynek autobusów wychodzi z dołka?

Polski rynek autobusów wychodzi z dołka?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po trzech miesiącach 2011 r. odnotowano wzrost sprzedaży nowych autobusów w Polsce. I to aż o 42%. Krajowi przewoźnicy kupili łącznie 263 autobusy o dmc>5 t, czyli o 79 szt. więcej niż rok wcześniej.

Przewaga została wypracowana głównie w lutym i marcu, kiedy w Polsce tradycyjnie sprzedawało się najmniej autobusów, raportuje firma JMK Analizy Rynku Transportowego. Udało się to przełamać dzięki realizacji długofalowych miejskich zamówień. Odnotowano nawet lepsze wyniki niż w doskonałym 2008 r. W segmencie autobusów miejskich, łącznie w ciągu trzech miesięcy 2011 r. na polskie ulice wyjechały 193 pojazdy (+72 szt.; +59,5%). Najwięcej autobusów odebrali:
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polski rynek autobusów wychodzi z dołka?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!