W ub. roku Nissan osiągnął sukces na polskim rynku, osiągając rekordowy w swojej historii poziom sprzedaży ponad 12 tys. samochodów. Oznaczało to uzyskanie sprzedaży o niemal 20% lepszej niż w roku 2008.
W Polsce gwiazdą sprzedaży okazał się lider segmentu crossoverów, Nissan Qashqai. Okazało się, że w pozostałych krajach ten model również utrzymał ogromne zaufanie i zainteresowanie wśród klientów i znalazł się na pierwszym miejscu sprzedaży marki w całej Europie z wydanymi 202 823 egz. Kolejne miejsca zajęły modele: Micra (83 309 szt.), Note (57 306), X-Trail (24 752) i Pixo (24 411 szt.).
Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2009 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19 700 samochodów. Firma zatrudnia 130 pracowników w czterech stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polski wzrost Nissana na drugim miejscu w Europie