Po wyjątkowym dla Mitsubishi roku 2014, który przyniósł marce w Polsce blisko 60 % wzrost sprzedaży (dane do grudnia), firma ogłasza plany na 2015 r.
Polski oddział Mitsubishi Motors ma powody do zadowolenia - od października 2013 r. firma notuje stały wzrost sprzedaży a w bieżącym roku od stycznia do końca listopada z salonów marki wyjechało niemal 60% więcej nowych pojazdów. Ulubionym modelem Polaków jest Mitsubishi ASX. Tuż za nim w rankingu plasuje się SUV Mitsubishi Outlander, który w tym roku przeszedł delikatną modernizację a gama modelu wzbogaciła się o innowacyjnego Outlandera PHEV - pierwszego hybrydowego SUV'a z elektrycznym napędem na cztery koła. Coraz większą popularność zdobywa też miejskie Mitsubishi Space Star, które zadebiutowało jesienią. W tym roku wzrosła również sprzedaż terenowego Pajero, debiutującego w zmodernizowanej wersji 2015.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polskie plany Mitsubishi