Od 2007 roku Peugeot 207 zajmuje pozycję lidera na europejskim rynku małych samochodów, zachowując w ub.r. swoją pozycję z 423 700 sprzedanymi egzemplarzami. W końcu nadszedł czas na odświeżenie podtrzymujące dobra passę.
Zresztą podobna idea dotyczy całej linii maluchów Peugeota. Dlatego w styczniu br., model 107 samochód miejski z segmentu B1 zyskał nową pokrywę silnika. W marcu 2009, wersja 206+ podtrzymując tradycję 206 zyskała nowy wizerunek, a teraz przyszła pora na 207.
Ewolucja stylu nastąpiła przy pomocy: nowej pokrywy silnika, wyraźnemu podkreśleniu powierzchni i elementów chromowanych, nowym tylnym światłom diodowym, nowym motywom i dodatkom, unowocześnionemu panelowi sterowania.
Większe zaangażowanie w kwestie oszczędnego użytkowania wpływające korzystnie na środowisko mają być osiągnięte dzięki: silnikom emitującym małe ilości gazów cieplarnianych, optymalizacji oporu toczenia kół, ofercie "o szczególnie niskim zużyciu paliwa" zoptymalizowanej pod względem aerodynamicznym (współczynnik Cx wynoszący 0,274), pod względem działania silnika oraz oporu toczenia pozwalającym zredukować emisję CO2 do 99 g/km, nieustannemu rozwojowi silników odpowiadających wymaganiom normy Euro5, zastosowaniu w ostatnich typach napędów z ręczną skrzynią biegów, wskaźnika zmiany przełożenia.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Pora na restyling 207