Miesiące letnie były okresem silnego wzrostu sprzedaży Grupy Fiat Chrysler Automobiles (FCA) w Europie: o 4,3% w lipcu i o 20,4% w sierpniu.
Narastająco w ciągu roku FCA zwiększyła sprzedaż o 15,5%, podczas gdy rynek osiągnął 7,8% wzrost. W pierwszych ośmiu miesiącach 2016 r. pozytywne rezultaty osiągnęły wszystkie marki grupy: Jeep +22,2%, Fiat +16%, Lancia +8,7% i Alfa Romeo +7,9%. Dzięki modelom 500 i Panda, Fiat dominuje w segmencie A: dwa samochody wspólnie uzyskały w nim prawie 30% udziału narastająco w ciągu roku. 500L zdobył 26,5% rynku. Fiat 500X też wysoko - w pierwszych ośmiu miesiącach roku osiągnął sprzedaż na poziomie ponad 73 300 szt. Stale rośnie również sprzedaż rodziny Tipo, która zostanie "za chwilę" wzbogacona o wersję Station Wagon. W lecie wzrosła też sprzedaż Jeepa, który - przede wszystkim dzięki Renegade'owi - w ciągu roku zwiększył sprzedaż o 22,2%.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Pracowite lato dla europejskiej sieci Fiat Chrysler Automobiles