PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Premia wrakowa: Słowacy mogą, a my nie?

Autor: IBRM Samar
09-10-2009 16:58

Słowacka akcja z "premią złomową", która odbywała się w dwóch etapach zaskutkowała likwidacją 44 200 wraków samochodów. Do końca sierpnia premie zostały wykorzystane przez 37 258 osób co oznacza, że są jeszcze klienci z prawem do bonusa podaje Samar.

Mniej więcej 8 na 10 aut złomowanych przez Słowaków miało ponad 15 lat. Marką nowych aut najczęściej wybieraną w ramach programu wrakowego jest Skoda (5 869 szt.), która wyprzedza: Renault (5 540), Kia (3 163), Peugeota (3 112) oraz Hyundaia (2 383).
Na zakup nowego auta w ramach programu wrakowego na Słowacji klienci wydali średnio kwotę 9 358 euro.

Z budżetu wydano na dopłaty prawie 47,7 mln euro, jednak wpływy z tytułu VAT na nowe auta (63,3 mln euro) i inne opłaty dały kasie państwa w ostatecznym rozliczeniu kwotę ponad 18,1 mln euro.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 307 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 911 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP