Szefowie Renault zapewniają, że stylistyka Nowej Laguny jest efektem kompromisu w dążeniu do zapewnienia dynamicznej, płynnej i eleganckiej linii oraz odpowiednio wysokich osiągów i komfortu jazdy. Przekonują, że to idealny samochód na dalekie trasy.
- odpowiedniego zachowania na drodze, co jest pochodną precyzyjnie reagującego układu jezdnego, zarówno jeśli chodzi o układ kierowniczy jak i stabilne pokonywanie zakrętów. Efekt ten osiągnięto między innymi dzięki zwiększeniu sztywności zawieszenia i zmniejszeniu przełożenia przekładni kierowniczej. Charakterystyka amortyzatorów ma zapewnia wysoki komfort. W ustawieniach zawieszenia skoncentrowano się na pojęciu kołysania bocznego usztywniając zawieszenie przednie i tylne odpowiednio o 20 i 50% oraz wprowadzając stabilizator poprzeczny o większym przekroju. Układ kierowniczy posiada zmniejszone przełożenie, co ma zwiększać wrażenie dynamicznej jazdy i bezpośredniego wyczucia drogi przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego tłumienia nierówności nawierzchni;
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Prezentacja przed premierą - Nowa Laguna od Renault