Prezes Renault, Carlos Ghosn, przedstawił 120 dyrektorom zgromadzonym na wrześniowym spotkaniu, jak również Radzie Administrującej, projekt zmian w organizacji grupy. Za kilka dni projekt zostanie również przedstawiony Centralnej Radzie Pracowniczej.
- dyrekcja ds. konkurencyjności (chief competitive officer) będzie obejmowała obecnie istniejące dyrekcje: designu, ds. produktów/programów, ds. konstrukcyjnych, zakupów, produkcji, supply-chain, jakości i informatyki. Jej głównym zadaniem będzie wzmocnienie rozwoju atrakcyjnej gamy produktów, poprawa konkurencyjności oferty produktowej, optymalizacja kosztów, podniesienie jakości i poprawa rentowności programów projektowania, produkcji i sprzedaży nowych modeli;
- dyrekcja ds. efektywności (chief performance officer) ma obejmować regiony: Europa, Euromed-Afryka, Eurazja, Ameryka Środkowa i Południowa, Azja i Pacyfik, jak również dyrekcję handlową i dyrekcję marketingu. Jej głównym zadaniem będzie zapewnienie rozwoju grupy, zwiększenie udziałów w rynku i zyskowności sprzedaży.
źródło: Renault
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Projekt organizacyjnych zmian w Grupie Renault