Salon Twizy Way by Renault został otwarty w poczekalni dworca Saint-Quentin-en-Yvelines. Założony w samym sercu aglomeracji obiekt umożliwia uzyskanie informacji dotyczących usługi, wykupienie abonamentu oraz korzystanie z karty zarejestrowanej na miejscu lub przez Internet.
- 50 pojazdów elektrycznych Twizy oddanych do dyspozycji w strefie świadczenia usług;
- 27 km2 strefy świadczenia usług w aglomeracji Saint-Quentin-en-Yvelines;
- 78 222 mieszkańców/10 000 studentów w strefie świadczenia usługi;
- 0,29 euro za minutę użytkowania;
- 11,90 euro za godzinę użytkowania;
- 10 stanowisk pracy stworzonych w celu konserwacji, doładowywania, pracy w centrum obsługi klienta i w salonie.
Po miesiącach prób i wdrażania, Renault zleciło przeprowadzenie specjalnego badania przez pracownię HCK (House of Common Knowledge). 92% ankietowanych podzieliło się wrażeniami z korzystania z Twizy Way by Renault. Wyszło na to, że projekt przynosi wiele korzyści w zakresie funkcjonalności. Przykłady odpowiedzi? "Krótkie przejazdy (na pocztę, do banku, do piekarni) są przyjemniejsze i łatwiejsze", "główną korzyścią jest rozwiązanie kwestii parkowania lub przypadków, w których trzeba do kogoś dojechać i tam przesiąść się do innego środka transportu (samochód, pociąg itp.)”. Dla użytkowników pomysł współużytkowania samochodów jest synonimem "przyjemności z wykonania obywatelskiego gestu na rzecz środowiska (brak zanieczyszczenia, mniej samochodów w mieście)”.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Projekt Twizy Way nabiera rumieńców