Po otrzymaniu zgody Komisji Europejskiej połączenie firm ZF i TRW może być zamknięte według planu, a więc jeszcze w tym półroczu. Nowy koncern stanie się drugim na świecie, po firmie Robert Bosch, dostawcą części samochodowych, o przychodach szacowanych na 41 mld dolarów rocznie. - Liczymy na to, że wspólnie będziemy szybciej rozwijać się w segmentach najbardziej zaawansowanych technologii. To ekscytująca zamiana, która dla zakładów w Polsce nie oznacza żadnych gwałtownych ruchów – mówi Maciej Gwóźdź, prezes TRW Steering Systems Poland.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Przejęcie TRW przez ZF nie oznacza dla polskich zakładów gwałtownych zmian