Fiat Punto Evo, ewolucja Grande Punto, zadebiutuje na Salonie we Frankfurcie. Ma on powtórzyć sukces swojego poprzednika.
Fiat Punto Evo posiada szerokie spektrum silników Euro 5, w tym m.in. Diesla Multijet II o poj. 1.3 l oraz benzynowy 1.4 wyposażony w technologię MultiAir stworzoną przez Fiat Powertrain Technologies i wdrażaną we wszystkich silnikach Grupy. Do innowacyjnych oraz konwencjonalnych jednostek napędowych Fiata dołączają będące w ofercie jednostki dwupaliwowe (zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną), co tworzy pełną i ekologiczną bazę silników w tym segmencie. Punto Evo wyposażono w system Start&Stop, który wyłącza i uruchamia silnik w warunkach ruchu drogowego zmuszającego kierowcę do ciągłego zatrzymywania się i ponownego ruszania. System Start&Stop montuje się standardowo we wszystkich silnikach Euro 5 (zarówno benzynowych jak i Diesla). Kolejnym nowym systemem pojawiającym się w wyposażeniu Fiata Punto Evo jest system "Blue&Me - TomTom" - przenośna jednostka nawigacji satelitarnej, której funkcje pozwalają na obsługę telefonu, nawigacji oraz funkcji informacyjnych za pomocą kolorowego ekranu dotykowego. W obszarze bezpieczeństwa Fiat Punto Evo może być wyposażone nawet w 7 poduszek powietrznych, w tym m.in. w poduszkę zabezpieczającą kolana kierowcy. W opcji jest Hill-Holder pomagający ruszać na wzniesieniach, inteligentne światła przeciwmgielne przednie, które włączają się automatycznie ze światłami mijania w zależności od kąta skrętu oraz: ABS, EBD (elektroniczny rozkład siły hamowania) i ESP (system stabilizacji toru jazdy).
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Punto Evo nowym orężem Fiata