Volvo Auto Polska kontynuuje pozytywny trend z poprzednich kwartałów i utrzymuje czołową lokatę w segmencie Premium. W pierwszych sześciu miesiącach 2011 r. Volvo w Polsce sprzedało 2726 samochodów, co stanowi wzrost o 18% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
Mimo ogólnego spowolnienia na polskim rynku motoryzacyjnym (-6%), Volvo odnotowuje coraz lepsze rezultaty i dąży do utrzymania pierwszego miejsca w segmencie Premium, w ujęciu całorocznym. Volvo Auto Polska poprawiło nie tylko swoją pozycję wśród marek prestiżowych osiągając 30% udział w tym segmencie (Audi, BMW, Mercedes, Volvo), ale również swój udział w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce, który obecnie wynosi 1,6%.Takie wyniki firma zawdzięcza utrzymaniu wysokiej sprzedaży modelu XC60, na którego zakup zdecydowało się 1034 nabywców. Równie wysoką popularnością cieszyły się wprowadzone w zeszłym roku modele S60 i V60, które zakupiono w 569 egzemplarzach.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rekordowe półrocze Volvo w Polsce