Tegoroczne wakacje to nie okres rekordowych zakupów w salonach Chevroleta w Polsce. Zgodnie z danymi Instytutu badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, w sierpniu Chevrolet sprzedał 617 samochodów, a to o 51,6% więcej niż w sierpniu 2010 r. (407 szt.). Oznacza to, że udział w rynku w tym miesiącu wyniósł 3,2% i jest wyższy zarówno od udziału w lipcu br. (2%), jak i w sierpniu 2010 (1,8%). W sumie sprzedaż w czasie minionych wakacji (lipiec i sierpień) wyniosła 1 092 szt. i była o 30% wyższa niż w analogicznym okresie ub.roku (835).
Debiutujące w roku 100. urodzin Chevroleta modele takie jak: rodzinny, siedmioosobowy van Orlando, SUV Captiva czy nowe Aveo w wersjach sedan i hatchback stanowiły w czerwcu 25% całej sprzedaży. W lipcu, miesiącu premiery Cruze’a w wersji hatchback, liczba ta wzrosła do prawie 35%. W sierpniu br. 39% sprzedaży stanowiły modele Chevroleta debiutujące na polskim rynku w tym roku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rekordowe wakacje Chevroleta w Polsce