W roku fiskalnym 2013 Suzuki zanotowało wzrosty we wszystkich segmentach: samochodowym, motocyklowym oraz marine, a skonsolidowana wartość sprzedaży netto wzrosła o 14% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Wskutek wzrostu sprzedaży w Japonii, Azji i Europie w porównaniu z rokiem ubiegłym w roku fiskalnym 2013 (kwiecień 2013-marzec 2014) skonsolidowana wartość sprzedaży produktów z gamy Suzuki wzrosła o 14%, czyli 360 mld jenów (JPY), osiągając poziom 2 938,3 mld JPY. Sprzedaż na macierzystym rynku Suzuki - w Japonii - wzrosła o 8,8% (91,8 mld JPY) do 1 132,7 mld JPY; podczas gdy pozostałe rynki wypracowały wzrost wartości sprzedaży o 17,4% (268,2 mdl JPY) do 1 805,6 mld JPY.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.