PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Renault atakuje rynek indyjski

Autor: Renault, wnp.pl (AG)
26-05-2011 18:22

Renault wprowadziło model Fluence do sprzedaży w Indiach, jednym z trzech najważniejszych państw w strategii rozwoju Renault na świecie. Jest to pierwszy etap ofensywy pięciu produktów, mającej potrwać do końca 2012 r., dzięki której gama Renault stanie się najmłodszą z gam samochodów na rynku indyjskim.

Samochód z droższego segmentu, produkowany w zakładzie w Chennai, będzie sprzedawany w 14 salonach, pierwszych punktach sprzedaży nowej sieci.

Rozwój działalności koncernu w Indiach, rozpoczęty w 2007 r., nabiera tempa dzięki ofensywie produktowej. Po modelu Fluence w październiku do sprzedaży zostanie wprowadzony Koleos, montowany również w Chennai. Trzy nowe modele, w tym jeden SUV, pojawią się na rynku indyjskim w 2012 r.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 982 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 502 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP