Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Renault wręczyło Renault Supplier Awards jedenastu dostawcom części i usług: ośmiu otrzymało Renault Quality Award za wybitne wyniki w zakresie jakości i logistyki w 2010 r. ; trzem dostawcom wręczono Renault Special Award za 2011 r. w uznaniu za sprawną reakcję podczas kryzysu wywołanego przez tsunami w Japonii, co zapobiegło wstrzymaniu produkcji w fabrykach koncernu.
Zwycięzcami Renault Quality Awards zostali:
na świecie:
- SPX Service Solutions (systemy informacji technicznej dla elektroniki wbudowanej) za wyniki w projektowaniu narzędzi diagnostycznych dla sieci serwisu posprzedażnego.
- Recyde (obróbka stali).
- Zanini Auto Grup (plastikowe komponenty i kołpaki).
- Bosch (układy napędowe i systemy podwozi)
- Bourbon (mechanizmy drzwiowe).
na poziomie regionalnym
- Formfleks (Turcja) za zerowy wskaźnik części wadliwych na tysiąc części w 2010 r.
- NKG (Japonia) w uznaniu wieloletniej współpracy w zakresie dostaw świec zapłonowych, podgrzewaczy i czujników tlenu.
- Shin Dong Motech (Korea Południowa) od 2001 r. dostarcza części karoserii dla Renault Samsung Motors.
Renault Special Awards zdobyli:
- Fujitsu (produkty i usługi informatyczne)
- Renesas (elektronika) szybko wprowadził rozwiązanie zastępcze podczas przerwy w produkcji w fabryce Naka, minimalizując w ten sposób wpływ kryzysu na Renault i dostawców pierwszego rzędu.
- Ibiden (komponenty ceramiczne).