W 2006 roku zostało zainicjowane przyznawanie nagród w ramach konkursu Renault Global Quality Awards, przeznaczonych dla tych koncesjonerów, którzy oferują najwyższą jakość usług sprzedaży oraz usług posprzedażnych na świecie. Nagradzane są również te firmy, w których osiągnięto największy wzrost.
W konkursie Renault Global Quality Awards, w 2010 r. uczestniczyło 36 państw. Firma przeprowadziła ponad 1,2 mln ankiet wśród klientów w krajach biorących udział w konkursie: 300 tys. ankiet dotyczących sprzedaży, 900 tys.- obsługi posprzedażnej. Wyróżnieni koncesjonerzy uzyskali średnią wartość wskaźnika rekomendacji w wysokości 94% jeśli chodzi o sprzedaż oraz 87% - w zakresie obsługi posprzedażnej. W konkursie tym nagrody przyznawane są za osiągnięcia uzyskane na przestrzeni roku, ale także za uzyskanie największego wzrostu od 2009 r. w zakresie jakości oferowanych usług. Poziom wzrostu w przypadku laureatów wyniósł średnio 16%.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Renault nagradza swoich koncesjonerów