Od 1999 r. Renault i Nissan tworzą i rozwijają alians, który obu firmom zapewnił znaczne korzyści. Osiągnięcia obejmują wspólne płyty podłogowe i układy napędowe, współpracę w zakresie zaawansowanych technologii, standaryzację metod produkcji, rozwój gamy modeli i zwiększenie zasięgu działania każdego z partnerów. Połączona sprzedaż samochodów wzrosła z 4,9 mln pojazdów w 1999 r. do 6,9 mln w 2008 r. (uwzględniając Avtovaz), co stawia Alians Renault-Nissan na III miejscu wśród największych grup motoryzacyjnych na świecie.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Renault-Nissan: w stronę wzmocnienia aliansu