Już od 26 lat Renault wspiera festiwal filmowy w Cannes. W tym roku flota aut, składająca się z siedemdziesięciu modeli Vel Satis i trzydziestu Espace, zapewnia przejazd aktorów i osobistości zaproszonych na festiwal. Dodatkowo około dziesięciu Kangoo be bop towarzyszy oficjalnej flocie, aby zapewnić organizację festiwalu.
Od tego momentu Renault angażuje się w produkcje kinematograficzne i telewizyjne poprzez aktywną politykę sposoringu i product placementu. Liczne modele gamy Renault pojawiają się w filmach prezentowanych podczas festiwalu, jak np. w "Les Herbes Folles" (Dzikie trawy) Alaina Resnaisa. Renault wspiera także stowarzyszenie "Les Toiles Enchantées" (Zaczarowane Obrazy), działające pod patronatem Alaina Chabata, udostępniając dwa samochody do przewożenia sprzętu do projekcji oraz członków stowarzyszenia. Dzięki temu chore dzieci, przebywające w placówkach medycznych w pobliżu Cannes, mogą wziąć udział w przedpremierowych projekcjach.
W tym roku Renault, a zwłaszcza ostatni model z gamy - Nowy Grand Scenic - kojarzy się z Disneyem Pixarem i trójwymiarowym filmem animowanym "Up" (Odlot) wyświetlanym podczas ceremonii inauguracyjnej. Trzy Nowe Renault Grand Scenic udekorowane specjalnie na tę okazję w barwy filmu zapewniły części ekipy Disneya transport przed czerwony dywan.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Renault oficjalnym partnerem festiwalu w Cannes