Grupa Renault ponownie odnotowała wzrost na międzynarodowych rynkach - sprzedaż marki Renault, Dacia i Renault Samsung Motors, na rynkach pozaeuropejskich wzrosła o 10,1% do 400 412 samochodów. W pierwszym półroczu było to 31,6% łącznej sprzedaży Grupy, w porównaniu do 27,6% na koniec czerwca 2006.
Łączna sprzedaż Logana wyniosła niemal 158 913 samochodów (sprzedawanych pod marką Renault i Dacia) - o 28,4% więcej niż na koniec czerwca rok temu.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy '07, ogólnoświatowa sprzedaż Grupy zmniejszyła się o 3,8% (1 266 343 egz. sprzedanych aut) z powodu spadku na rynkach europejskich o 9,1%. Udział Grupy w światowym rynku wyniósł 3,6%.
-"Tak jak zapowiadano, w pierwszym półroczu utrzymała się w Europie tendencja spadkowa, ale w drugim, wraz z pojawieniem się Nowego Twingo i Nowej Laguny rozpocznie się wzrost sprzedaży" - oświadczył Patrick Blain, Zastępca Dyrektora Generalnego firmy, pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Handlowego, zapewniając, że na rynkach pozaeuropejskich, w drugim półroczu utrzyma się wysokie tempo wzrostu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Renault w górę również poza kontynentem