Renault w Indonezji: tak się wchodzi na nowy rynek

Renault w Indonezji: tak się wchodzi na nowy rynek
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Carlos Ghosn, prezes Renault oraz Jusak Kertowidjojo, prezes PT Indomobil Sukses International, Tbk, podpisali porozumienie o partnerstwie, oznaczające oficjalne wejście Renault na rynek indonezyjski.

Wprowadzenie Dustera, montowanego w Indonezji przez Indomobil, stanowi dla Renault pierwszy krok w stronę przyszłego wzrostu poziomu sprzedaży samochodów w tym kraju. Duster znajduje się w pierwszym szeregu, jeśli chodzi o międzynarodowy rozwój Grupy - jest to flagowy model, dzięki któremu marka ma być dobrze rozpoznawalna. Duster jest jak dotąd najczęściej sprzedawanym samochodem Grupy Renault.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Renault w Indonezji: tak się wchodzi na nowy rynek

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!