Renault otrzymało tytuły "Superbrand" oraz "Business Superbrand Polska", przyznawane przez międzynarodową organizację "Superbrands". Zostało tym samym uznane za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku konsumenckim i B2B w IV edycji projektu "Superbrands" i w II edycji "Business Superbrands".
Marka Renault zdobyła ponadto tytuł "Business Superbrand" w organizowanym po raz drugi w Polsce rankingu marek z sektora B2B. Ranking miał na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek "business to business" obecnych na polskim rynku. Te marki, które spośród tysiąca ocenianych zdobyły największą liczbę punktów, zostały zaproszone do udziału w programie, obejmującym wydanie albumu zawierającego case studies najsilniejszych marek B2B oraz na uroczystą galę, podczas której zwycięzcom w danych kategoriach zostały wręczone statuetki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Renault wśród najmocniejszych marek w Polsce