PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Renault zmienia wizerunek przemysłu samochodowego

Autor: Renault, wnp.pl (AG)
27-06-2011 15:09

Hasłem przewodnim strategii realizowanej przez Renault jest "zrównoważona mobilność dostępna dla wszystkich". Dlatego też firma bierze udział w obchodach 20. rocznicy powstania Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów (ACEA).

W związku z 20-leciem powstania ACEA, stowarzyszenie zorganizowało w Brukseli specjalne forum. Przy tej okazji młodzi Europejczycy w wieku 18-30 lat mogli podzielić się swoimi pomysłami i przemyśleniami na temat przyszłości transportu i mobilności, a hasłem przewodnim forum było: "Our Future Mobility Now". Dla Renault udział w tym wydarzeniu stanowił okazję do poprawy wizerunku przemysłu samochodowego w opinii młodych osób oraz do uwrażliwienia ich na zagadnienia związane z mobilnością.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 465 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP