PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Różnicowanie marki a rynek aut luksusowych

Autor: wnp.pl (AG)
25-08-2014 09:19

Większość innowacji nowej generacji staje się standardem, a producenci OEM skupiają się na inteligentnych technologiach mobilnych, aby wyróżnić swoje produkty.

Producenci oryginalnego sprzętu (original equipment manufacturers - OEM) w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji na globalnym rynku aut luksusowych badają nowe sposoby różnicowania i pozycjonowania swoich marek, próbując zyskać przewagę. Aby nadążyć za popytem, producenci OEM z segmentu luksusowego branży motoryzacyjnej dostosowują się także do różnych pojawiających się trendów społecznych i technologicznych. Np. na popularności zyskują mniejsze, oszczędne samochody luksusowe, ponieważ wielkość przestała być kluczową cechą pojazdu tego segmentu.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 501 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP