Różnicowanie marki a rynek aut luksusowych

Różnicowanie marki a rynek aut luksusowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Większość innowacji nowej generacji staje się standardem, a producenci OEM skupiają się na inteligentnych technologiach mobilnych, aby wyróżnić swoje produkty.

Producenci oryginalnego sprzętu (original equipment manufacturers - OEM) w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji na globalnym rynku aut luksusowych badają nowe sposoby różnicowania i pozycjonowania swoich marek, próbując zyskać przewagę. Aby nadążyć za popytem, producenci OEM z segmentu luksusowego branży motoryzacyjnej dostosowują się także do różnych pojawiających się trendów społecznych i technologicznych. Np. na popularności zyskują mniejsze, oszczędne samochody luksusowe, ponieważ wielkość przestała być kluczową cechą pojazdu tego segmentu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Różnicowanie marki a rynek aut luksusowych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!