Salonowa ofensywa produktowa Forda

Salonowa ofensywa produktowa Forda
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Transformacja produktowa firmy Ford of Europe nabiera tempa podczas Salonu Samochodowego w Genewie, który jest miejscem premiery nowego, kompaktowego SUV-a EcoSport oraz Tourneo Courier. Modele te są ważnym elementem w dążeniu firmy do zaoferowania w Europie 15 nowych, globalnych modeli do 2015 r.

W 2013 r. Ford odświeży ponad 40% modeli w swojej europejskiej gamie, obejmującej zaprezentowane niedawno nowe modele Ford Fiesta i Ford Kuga, a także pojazdy, które niedługo dołączą do oferty: Ford EcoSport, Ford Tourneo Connect, Ford Transit Connect i Ford Transit.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Salonowa ofensywa produktowa Forda

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!