Schaeffler łączy sprzedaż marek

Schaeffler łączy sprzedaż marek
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Schaeffler Automotive Aftermarket łączy sieci sprzedaży marek LuK, INA i FAG ze swoją spółką córką reprezentującą markę Ruville. Po zakończonej z sukcesem pierwszej fazie na rynkach pilotażowych północnej i wschodniej Europy oraz Francji, sukcesywnie nastąpi globalne wdrożenie projektu.

- Dzięki nowej strukturze sprzedaży Schaeffler Automotive Aftermarket wzmocni swoją pozycję na światowym rynku części zamiennych, tłumaczy Michael Söding, prezes zarządu Schaeffler Automotive Aftermarket.

W przyszłości, każdy klient na każdym z lokalnych rynków ma być kompleksowo obsługiwany, w zakresie wszystkich czterech marek, przez jednego centralnego partnera. - Dzięki temu umożliwiamy bezpośredni dostęp do całej palety produktów Schaeffler Automotive Aftermarket, dodaje Thomas Dee, kierownik działu dystrybucji Europa Zachodnia/Europa Wschodnia & International w firmie Ruville.

Połączenie sieci sprzedaży LuK, INA, FAG i Ruville ma na celu nie tylko ujednolicenie punktów stycznych oraz rozwój nowych synergii - ale także rozszerzenie i wzmocnienie zasięgu terytorialnego marki Ruville. Wzmożone przenikanie rynku i zoptymalizowane portfolio produktów napędzają konkurencyjność oraz wydajność lokalnych rynków.

Równocześnie do zmian w strukturach sprzedaży, nastąpią zmiany w komunikacji dotyczącej marek LuK, INA, FAG oraz Ruville. - Komunikacja pozostaje oczywiście nadal bardzo ważna w przypadku wszystkich czterech marek. Logiczną konsekwencją zmian jest sposób prezentacji wszystkich czterech marek na rynku oraz połączenie działań dotyczących marketingu oraz komunikacji, wyjaśnia Rouven Daniel, kierownik działu Marketing & Komunikacja, Schaeffler Automotive Aftermarket.

źródło: Schaeffler

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Schaeffler łączy sprzedaż marek

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!