Klienci samochodów Mercedes-Benz i smart są, zgodnie z aktualnym badaniem J. D. Power APEAL, szczególnie zadowoleni z wyboru samochodów. Podczas obszernego badania klientów Mercedes-Benz Klasy S otrzymał po raz trzeci z kolei najwyższą liczbę punktów i w ten sposób został najlepszym samochodem na całym rynku. Zwycięzcami w swoich klasach były również model SLK, a także po raz pierwszy smart, którego klienci oceniają jako najlepszy samochód w segmencie bardzo małych samochodów (sub-compact cars).
Sondaż APEAL 2009 ("Automotive Performance, Execution and Layout Study") instytutu badań rynkowych J. D. Power odzwierciedla, jak zadowoleni byli nabywcy ze swoich fabrycznie nowych samochodów podczas pierwszych trzech miesięcy ich posiadania, pomiędzy grudniem 2008 a lutym 2009. Ponad 81 000 nabywców fabrycznie nowych samochodów dokonało oceny na podstawie szczegółowego katalogu pytań obejmujących wiele aspektów. Dotyczyły one między innymi zachowania podczas jazdy, wyglądu zewnętrznego i wystroju wnętrza, funkcjonalności obsługi, pojemności bagażnika, a także na przykład głośności podczas zamykania drzwi.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Segment premium należy do Mercedesa