Segment Premium: teraz Volvo

Segment Premium: teraz Volvo
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od stycznia do września kupiono w Polsce 3 390 nowych Volvo. Jak wskazują dane Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, to najlepszy wynik w segmencie Premium w tym roku.

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową. Volvo zdobywa 26% kawałek "polskiego tortu" w segmencie Premium (są tam też Audi, BMW i Mercedes).

W porównaniu do analogicznego okresu w ub.roku Volvo zanotowało wzrost rejestracji nowych pojazdów o ponad 10%.

Na ogólną liczbę ponad 3 tys. aut, prawie 1 200 to model Volvo XC60.

- Myślę, że wyniki sprzedaży i tegoroczne premiery, pozwalają nam posiadać bardzo optymistyczne prognozy jeśli chodzi o cały rok 2010 - mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Segment Premium: teraz Volvo

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!