Pierwsze dwa miesiące br. potwierdziły mocną pozycję Volvo na polskim rynku motoryzacyjnym. W tym czasie sprzedaż modeli szwedzkiej marki wzrosła o 13,76% w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym. Również pozycja w segmencie Premium wzmocniła się. Z udziałem 24,4% Volvo pozostaje liderem.
- Tak dobre wyniki sprzedaży naszych samochodów są dla nas wyrazem zaufania naszych klientów i stabilnej pozycji firmy Volvo w Polsce - mówi Marcin Klimczewski dyrektor marketingu i PR Volvo Auto Polska - Dodatkowo jest to dla nas świetna prognoza dalszego rozwoju.
- W tym roku na polskim rynku pojawi się nowy model - XC60, którego premiera miała miejsce na targach motoryzacyjnych w Genewie. Samochody z segmentu SUV, którego XC60 jest reprezentantem cieszą się obecnie ogromnym zainteresowaniem klientów. Inne modele z rodziny XC - XC90, XC70 zostały bardzo dobrze przyjęte przez naszych klientów. Tego samego spodziewamy się po naszym najnowszym modelu, co pozwoli nam zwiększyć sprzedaż samochodów w Polsce - dodaje Klimczewski.
Ogólna sytuacja na rynku samochodów klasy Premium napawa optymizmem. Sprzedaż samochodów z tego segmentu rośnie od początku roku. Tylko w styczniu liczba sprzedanych aut marek Premium wzrosła o prawie 5% w porównaniu do analogicznego miesiąca ub.roku. Sytuacja nie zmieniła się także w lutym. Po dwóch miesiącach br., rosnący trend sprzedaży utrzymuje się. W okresie styczeń - luty sprzedanych zostało o 17,9% samochodów więcej niż w tym samym czasie w roku ubiegłym.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Segment Premium w Polsce należy do Volvo