Stosunkowo niedawno, do "niskowejściowej" oferty firmy Solaris z Bolechowa, dołączył kolejny model: przegubowe Urbino 18 zasilane sprężonym gazem ziemnym (CNG). Dzięki temu flota autobusów w wersji low entry (LE) składa się z 6 pojazdów.
Solaris sukcesywnie rozbudowuje ofertę, dostrzegając nowe szanse rynkowe. Firma ostatnio zaprezentowała model Urbino 18 LE CNG - swój pierwszy niskowejściowy autobus przegubowy zasilany sprężonym gazem ziemnym. Pojazd napędzany jest silnikiem Cummins ISLG EEV 320 o mocy 320 KM, spełniającym normę emisji spalin EEV. Osiem zbiorników zamontowanych na dachu pomieści łącznie do 1 712 l gazu. Prototypowy pojazd wyposażono w tzw. pakiet skandynawski obejmujący m.in. dodatkową izolację sufitu, ścian bocznych, kabiny kierowcy czy też wydajny system ogrzewania oraz ogrzewania postojowego. Wewnątrz zamontowano komfortowe fotele firmy STER z pasami i zagłówkami. Autobus powstał właśnie z myślą o rynkach skandynawskich, gdzie takie połączenie podwozia i napędu jest szczególnie popularne.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: "Skandynawski" Solaris na CNG