Skoda Auto Polska SA po raz drugi została wyróżniona przyznawanym przez koncern Skoda Auto tytułem "Importer Roku" w kategorii strategii marketingowej. Firma została uznana za najlepszą pod tym względem w 2007 roku spośród 25 europejskich importerów ocenianych przez centralę w Mlada Boleslav.
- Przygotowana strategia marketingowa, która została doceniona przez producenta, przyniosła w 2007 roku wymierne efekty. Nowa Skoda Fabia po raz kolejny została najlepiej sprzedającym się w Polsce modelem samochodu, a Skoda Octavia zdobyła w rankingu sprzedaży samochodów wicemistrzostwo - mówi Maciej Michalik, Marketing Manager Skoda Auto Polska SA. - Cieszymy się jednocześnie, że nasze pomysły inspirują kolegów z Mlada Boleslav. Docenione przez jurorów konkursu polskie rozwiązania szkoleniowe będą wykorzystane podczas szkoleń produktowych Skody Superb dla sprzedawców w całej Europie - dodaje Michalik. Uznanie zdobyły także oryginalne projekty marketingowe, takie jak Szkoła Auto szkoląca podczas kursów bezpiecznej jazdy 2 tys. kierowców rocznie i Fabia Monnari, promocja najpopularniejszego modelu Skody skierowana do młodych, dynamicznych kobiet.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda Auto Polska markowym "Importerem Roku"