Skoda Auto Polska SA po raz czwarty otrzymała nagrodę importera roku w kategorii "marketing", przyznawaną co roku przez koncern Skoda Auto.
Jurorzy oceniający poszczególnych importerów Skody z całego świata, biorą pod uwagę kilkanaście kryteriów. Najważniejsze z nich to m.in. efektywność działań marketingowych i komunikacji marketingowej oraz skuteczność narzędzi wspierających strategię sprzedaży.
- W minionym roku zrealizowaliśmy wiele projektów marketingowych, które były pionierskie na rynku reklamowym w Polsce - myślę tutaj chociażby o kampanii wprowadzającej na rynek Skodę Yeti. To wyróżnienie z pewnością cieszy, ale przede wszystkim motywuje do dalszej pracy - powiedział Maciej Michalik, dyrektor marketingu Skoda Auto Polska SA.
W pierwszej trójce importerów nagrodzonych za marketing, znaleźli się także importerzy z Rosji i Austrii.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda Auto Polska nagrodzona za strategię marketingową