W silnikach 2.0 CR TDI wyprodukowanych w okresie 2009-2010, wykorzystywanych w samochodach koncernu VW, istnieje możliwość powstania w trakcie użytkowania samochodu nieszczelności przewodów wysokiego ciśnienia. Nieszczelność może być spowodowana wadliwym materiałem, z którego przewody zostały wykonane.
Do tej pory w Polsce nie zarejestrowano ani jednego przypadku pęknięcia przewodu i wycieku paliwa, lecz jak zapewnia marka Škoda, w ramach profilaktyki zainicjowano akcję przywoławczą, polegającą na montażu na przewodach wysokociśnieniowych tłumików drgań.
Do klientów samochodów, którzy zakupili auto z silnikiem 2.0 TDI został wysłany list z wytłumaczeniem zaistniałej sytuacji i z prośbą o stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym. Proces usuwania ewentualnej usterki trwa ok. 15 minut. W przypadku Škody kampania dotyczy ok. 560 samochodów sprzedanych na rynku polskim, a koszty usunięcia usterki ponosi w pełni producent.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Škoda Auto Polska wyjaśnia powody akcji serwisowej dla 2.0 TDI