PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Skoda: dwa lata na szpicy

Autor: Skoda, wnp.pl (AG)
19-05-2011 09:35

Niezmiennie od 24 miesięcy Skoda znajduje się na czele rankingów sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Na taki stan rzeczy wpływa wiele czynników, najważniejsze z nich wiążą się z dostosowaniem oferty do aktualnych potrzeb oraz wprowadzaniem nowych modeli.

W kwietniu 2011 r. Skoda po raz kolejny zajęła 1. miejsce spośród wszystkich marek obecnych na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Maciej Michalik, szef marketingu Skoda Auto Polska SA mówi: - Podsumowując ostatnie 24 miesiące, wskazałbym kilka czynników, które zdecydowały o utrzymaniu przez Skodę pozycji lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce. Przede wszystkim należy wspomnieć o wejściu naszej marki w nowe segmenty rynku (mam na myśli pojawienie się jesienią 2009 roku pierwszego SUV-a Skody - modelu Yeti). Niezwykle istotna jest też konsekwentna i długofalowa komunikacja marketingowa, a także aktywność programu rekomendacji Skoda. Oczywiście, ciągle podnosimy standardy związane z obsługą klienta i nieustannie dbamy o wizerunek marki, co również w znaczącym stopniu pomaga nam pozostać liderem rynku motoryzacyjnego nieprzerwanie od 2 lat.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP