Podczas Frankfurt International Motor Show 2011 Skoda prezentuje koncept stylistyczny pod nazwą MissionL
- Ta premiera rozpoczyna kilkuletnią, modelową ofensywę Skody, powiedział prezes zarządu firmy Winfried Vahland. - Ten nowy kompaktowy model i następne, które pojawią się po nim, są gwarancją na osiągnięcie założonego przez nas celu, czyli zwiększenie globalnej rocznej sprzedaży do 1,5 mln samochodów, do 2018 r. W najbliższych latach, średnio co roku będziemy prezentować nowy samochód.
Eckhard Scholz, członek zarządu Skody odpowiedzialny za rozwój technologiczny dodał: - Do tego studium stylistycznego podeszliśmy bardzo purystycznie - proste, ale zarazem robiące wrażenie powierzchnie, do tego silny, sportowy wygląd, komunikują bezpośredniość i młodzieńczy charakter. W dzisiejszych czasach wiele osób oczekuje jednoznacznych, minimalistycznych form - koncept MissionL dokładnie taki jest.
- Rok po rozpoczęciu Strategii Wzrostu 2018 możemy powiedzieć, że obraliśmy właściwy kierunek, podsumował ostatnie dwanaście miesięcy prezes Vahland. - Położyliśmy silne fundamenty pod naszą produktową ofensywę. Poszerzenie gamy modelowej wchodzącej w skład naszego portfolio pomoże nam zwiększyć tempo wzrostu w nadchodzących latach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda MissionL na początek ofensywy marki